wohaah

såja nu var det ett tag sen man skrev, var på 18årsfest x3 igår och det var trevligt men inte något drag precis. det var maskerad och jag som är almänt lat när det gäller sådana saker tog bara med mig min mask som jag köpte i venedig för ett par år sedan.

idag har jag tagit det lungt körde till lödrup  (random) med pappa och vi käkade glass och kollade på stora fiskar i havet, mysig värre var det för solen sken som aldrig förr och vi körde ner cabbat!

när vi kom hem började vi laga käk direkt och efter det åkte mamma och jag ut och spelade lit golf. eller hon spelade medans jag bara fjantade mig på driving range!

haha jag har verkligen noll tålamod när det gäller sådana seriösa sporter.

nu ska jag ta en runda med hunden, sen ska jga nog plugga lite körkortsteori om jag pallar.

pusshej!

//Zeto. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0