tycker du att graven är för djup ? ja det gör jag

graven är för djup!! speciellt efter mitt ur usla engelska hös förståelse test idag. usch usch usch usch usch usch jag kan förtsätta i all evighet. så dåligt gick det, hängde ju inte alls med.

men jag ahr lovat mig själv att inte älta över detta nu för det finns inget jag kan göra åt det.

dagen bjuder på en körlektion, efter det blir det sliverchair och odling av fräknar i solen.
hade även tänkt hinna med ett körkortsteori prov till idag, klarade mitt första igår och det var roligt.

måste även skriva lite mattegrejs (sista minuten grejs som måste göras enligt läraren, trams grejorsom att skirva om en känd matematiker) och så lite engelska författararbete och lite annat grejs som jag måste bli klar med.

imorgon är det fredag villket och då är det snart helg. den kommer lägligt kan jag tala om för er!

nej nu måste jag gå, ha det bra!

//Zeto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0