tjolla hopp

hejsan alla!

jag vet att jag lovade ett midre seriöst inlägg igår kväll men bla jag orkade inte, gick och la mig jätte tidigt för jag skulle upp tidigt. var tävling idag så klockan 6 gick jag upp och det var inte roligt. men sen var det i och för sig bara tävling på förmiddagen så det var inte så farligt. sov lite när jag kom hem sen igen.

kvällen bjöd på grillning med lite tjejer fån min gamla klass, efter ett tag kom det fler människor som jag inte kände särskilt bra men men trevligt var det fast fruktansvärt kallt. regnade lite då och då.

blev rätt tidigt och nu sitter jag här, ska snart gå och lägga mig. imorgon är det förhoppningsvis malmö som gäller. lite shopping om jag har tur annars blir det väl en liten unda in om till farmor

nej nu pallar jag inte mer. vi hörs!
 //Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0