onsdag plumsdag

jaha då var ännu en skoldag slut, började halv tio i morse så jag gick inte upp förän kvar i nio och det var rggigt skönt att få sova ut ska jag be att få tala om för er!

vi hade en dabatt idag på svensakn om villken som var den största nordiska författaren, min grupp hade ibsen.

de andra författarna var strindberg och lagerlöf, och ni anra inte ur roligt det var haha jag skrattade så att tårarna rann, alla kom med sånna totalt orelevanta komentarer som var så sjukt roliga haha. ja ni tycker säkert att det här inte alls var speciellt, kanske man skulle ha varit där för att förstå haha.

men men har även sprungit 5 km idag villket gick aldeles galet eftersom jag missade en "avfart" i slingan och missade därmed en del av fem km rundan. haha så kass är jag, hur ska det gå när det blir orientering?

jaja min lärare sa att jag fick göra extra bra ifrån mig i trean istället.

ska snart gå en liten runda på stan efter det blir det lite snabbt käk sen bärdet av till träningen.

var inget förra veckan pga att det var valborg men nu är det dags igen och det skabli sköönt att komma igång igen.

anyway, skirver lite senare igen och om jag hittar något på stan så visar jag det, nej fan jag ahr ju köpförbud, haha då kommer jag med största sannolikhet hitta något som jag bara inte kan leva utan, också kommer ajg nog köpa det också, men men, skriver senare igen

pusshej!
//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0