NP MatteB ¨<3 . . . . . not

jaha då har man precis haft nationellai matte b oc det gick inte alls bra. haha alla som kom ut från aulan efteråt hade samma min på fejan, och alla sa sa samma sak, jag fejla!

haha till och med min helknasiga mattelärare sa att det var svårt. men men, för mej spelar det inte så stor roll, oavsätt vad jag får kommer jag inte få IG så jag har inte någon ångest över hur dåligt det gick.

efter matten blev vi lediga fram till 1300 men då har alla min ordinarie lektioner redan slutat så jag är ledig nu resten av dagen, sköönt. ska snart käka lunch på store tor (en restaurang i ystad) men min pappsi.

sen ska jag plugga lite danska och skrva klart min träningsdagbok.

pusshej alla!
//Zeto.



isch fatting nada av detta!

image130

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0