monday monday monday all week long

jaha då var det måndag igen. . . .  usch vad jag inte alls gillar måndagar!

haha idag gjorde jag mitt muntliga fördrag och det gick bra tror jag. om jag ska vara helt ärlig blev jag faktiskt lite nervös och det är en ny känsla för mig. jag blir nästan aldrig nervös. men men det gick nog bra.

idag hade jag tänk att jag skulle ta en liten runda på stan, inte för att jag ken köpa något med tanke på mitt köpförbud, men iaf. tänkte se om jag kanske kunde hitta något litet som jag skulle kunna önska när jag fller år. 18 om mindre än en månad. wiiie!!

sen blir jag tvungen att titta in lite på jobbet med, har tydligen varit lite problem med en annan tränare så. men men, det ska nog fixa sig!

skriver lite senrare!
pusshej!
//Zeto.
image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0