körkortsteori ångest

måndag igen och fy fabian vad det vr jobbigt att ta sig upp i morse, åhh vad jag var trött.
men jag måste erkänna att det kändes lite bättre när jag såg att det var strålande solsken ute och 20 grader varmt i skuggan, men lyckan varade inte länge. när det var dags att cykla hem igen från skolan började det bli mulet och så fort jag kom innanför dörren kom de första dropparna.

sitter med naturkunskapen nu, prov på onsdag och snart ska jag till körskolan och göra lite teoritest. jag fick en mindre panik attack igår när jag förstod hur mycket jag ahde kvar att göra på den kursen. haha men det ordnar sig nog.

ikväll blir de brännboll med simningen, vi tänkte grilla lite med istället för att simma som vanligt.
omväxling förnöjer ju så det ska bli kul.

nej nu måste jag faktiskt ta och gå till körskolan, usch och fy vad nervös jag blev nu!
jaja önska mig lycka till!

//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0