i don't like to be alone inte dark

nej jag bara skojar, jag gillar mörkret.

har precis varit på föräldrarmöte med simningen och det gick bra lite glada föräldraroch lite frustrerade föräldrar, men men jag ta inte åt mig. idag har det varithelt fantastiskt väder och jag ärså glad. allt jobbig i skolan är nu officielt över. solen skiner, det är varmt ute och jag har fått sommar jobb allting är kanon! utöver det är det nu mindre n en månda kvar tills jag är 18 och då kan jag göra precis vad jag vill när jag vill.

ska snart gå en liten runda med pecka ponken, och sen ska jag plugga lite danska, skriva ut lite andra saker och sen är jag färdig för dagen.

livet är underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0