hemma hemma hemma

jaha då är man hemma igen, har precs varit och tränat.

okej jag kom hem för ca 45 minuter sedna men iaf.

borde plugga matte för fullt just nu men jag pallar bara inte, vet att jag borde bry mig er än vad jag gör men det är så mycket just nu och jag ahr haft världens dåligaste dag idag oc det känns inte som om att jag kommer få mer än G hur mycket jag än pluggar.

tänkte titta på en film ikväll kanske innan jag går och lägger mig, borde kanske inte göra det med tanke på att jga börjar klocka 0800 imorgon, men i allafall jag kan ju sova hela eftermidagen. om det är fint väder lägger jag nog mig i solstolen.

nu ska jag gå och duscha lite snabbt! ha det bra!

pusshej!
//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0