fredag lördag söndag osv

ja för er som har missat det så var det fredag igår och fredagen igår var dryg. skola från 0800 till 1500. sen när jag kom hem var jag så fruktansvärt tröttså jag la mig på vå otroligt soliga innergård och sommnade villket resulterade i en lättare solbränna som svider en aning idag. på kvällen grillade vi och det var mysigt, smakade haj för första gången i mitt liv och det var ingen hitt! haha men grillad tonfisk kan jag rekomendera det arv gott gotti gott gott.

på kvällen blev det så ska det låta som var jätte tråkigt två tjejer som bara skrek ut massa melodier för de kunde nte orden, enerverande att lyssna på var det sen blev det indiana jones hahahah åhh vad fruktansvärt dålig filmen är, den är så dålig att de blir rolig att titta på haha. efter den gick ajg och la mig för ajg avr som sagt sjukligt trött. vaknade vid 0900 gick upp vid 0930 käka lite frulle sen har jag inte hunnit med så mycket mer.

ikväll är det 18 års fest och det ska bli roligt, tydligen ska man vara utklädd till något, som jag kanske inte är lika pigg på. men men vad gör man inte för sina homies. ska snart klä på mig ohge mig ut på stan för att leta efeter något som man kan ge dem.

sen ska jg jobba och sen bär det av min stora syter kör mig för hon är så snäll, tror faktiskt att hon ska få en liten kram när hon kommer hem, men bara en liten en.

nu ska jag kila! bye bye!
//Zeto.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, den där kramen?

2008-05-10 @ 21:42:07
Postat av: Alexandra

ha en bra söndag =)

2008-05-11 @ 14:36:35
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0