fortsättnign 3 maj

okej! nu är jag tillbaka igen, tog en liten sväng med motorcykeln!! jätte härligt.

iallafall nu ska jgafortsätta där jag slutade, som sagt ag tog ett bad och fastnade tdligen i boken som jag läste för mamma kom in och sa att nu var jag tvungen att gå upp för jag hade faktiskt varit där i tre timmar.
huh tre timar tänkte jag shiit då är ajg ju sen, haha skulle nämligen in till malmö med E för att käka lite. jätte mysigt var det kom hem vid 23 igen och då var jag för trött för att skirva men, det var i allafall vad som hände igår. idag sov jag länge gick upp vid 11 käka lite dryga lite och sen satte jag mig här, nu är det snart dags att gå igen. ska jobba. så måstw göra mig  ordning nu, skrver nog lite senre ikväll.

pusshej alla!
//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0