för att tankar är inget mer än tankar

för er som inte vet redan vet det så är jag en människa som kan tänka och grubbla rätt länge på massor av olika saker, jag har väldigt svårt för att släppa taget om vissa situvationer och händelser ibland.

idag tex när vi kollade på filmen Gril, Interrupted somhandlar om borderline syndrom började jag tänka på tankar, ja jag vet hur det låter, tänka på tankar. men så nu helt plötslig har jag kommit fram till en sak och är tvungen att låta hela världen veta!

Tankar är inget mer än tankar. De är inte sanning med de är inte heller lögn. Tankar är inte heller verklighet, det blir de först när man sätter dem i rörelse och ger dem liv och liv får de när du utalar dem högt. I sina tankar kan man också vara precis den man vill vara för ingen kan dömma. Dina tankar är till för dig och enbart dig, ingen kan ta dem ifrån dej, inte för ens du gör dem till verklighet.


ohh yes! I can be deep!

haha det trodde ni inte va?
 jag tycker faktiskt nog att min tankeanalys var väldigt bra, och desom inte tycker det får gärna lov att dömma för nu är min tanke verklighet, och då är den inte bara min längre!

ja det var det, titta gärna in igen lite senare om ni vill läsa ett lite mer oseriöst inlägg! pusshej

//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0