davdab

nada har hänt idag 

som jag skrev innan har jag mest städat idag.
eftersom jag hatar att städa tar det extra långt tid för mig eftersom jga arbeter i intervaller hahah.
tar lite åt gången. ska sart gå och köpa ett choklad sens ak jag sätta mig med svenskan. muntligt föredrag imorgon som sagt.

på eftermidagen åkte jag och min storasyster ut med vår hund till stranden, där hittade vi en gunga som var fruktansvärt roligt att gunga på, åhh jag kommer inte ihåg senast jag satt på en gunga. så roligt var det. när vi kom hem igen övningskörde jag en liten runda och det gick skiit bra, åhhh jag kommer ng få ett körkort en vacker dag ändå,haha framtiden ser ljus ut.

nu ska jag läsa lite andra bloggar sen ska jag som sagt gå och köpa mig ett choklad och sen sätta mig ner med svenskan.

pusshej alla!
//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0