blubbeliblubb

jaaaa idag har det varit en dryg dag, började med svenska där vi bara gjorde massa restgrejor,sånt som läraren är tvungen att gå igenom med oss bara för att. asadrygt. efterdet hade vi håla då stack jag till köskolan och klarade ett teoriprov, då blev jag glad x10. sen hem sen var det idrott. vi spelade baseboll och det var jäkligt komplicerat ska jag få be att tala om haha värsta hjärngympan.

snart ska jag och träna och efter det blir det kanske en film eller nåt. tänker inte göra några läxor idag. jag har ju nationella i engelska imorgon. haha ingen ursäkt egentligen men jag orkar inte ikväll så det får bli till helgen eller nåt.

i dag är det två och en halv vecka kvar tills jag blir laglig mohahah då ska jag banne mig leva livet!
okej. . .  det var en lögn det ska jag inte. men om jag blir sjuk ska jag iallafall ringa och sjukanmäla mig själv!
det ni!

nej nu känns det att det här inlägget böjar bli lite inspirationslöst så det är nog bäst att jag slutar nu innan det blir värre.

pusshej!
//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0