because i don't need anyone!

okej idag har jag varit frusrerad hela degen untena andledning. ara så trött på allt och sen är det massor av saker som jag vill ha och som jag vill göra men jag kan inteför att jag måste spara min pengar till siesta! åhhhhldkfbjefnWKDFNWkdgnars

dampryck. . . . . .  förlåt!

okej eftersom jag vaknade arg och inte kände för att göra någonting gick inte upp förän jätte sent.
lagade lite frukost/lunch och sen bar det av till malmö som jag nämnde igår, och nej jag lyckades inte lura pappa till att åka och shoppa utan det belav ett litet stopp hos farmor som fortfarande har gips runt foten.

mycket mer än så har det inte hän idag. imorgon har jag gett mig själv tillåtelse att gå och köpa en jätte fin kortärmad koft om jagfortfarnade gillar den imorgon. får se .


pusshej!
//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0