4 maj

hej alla!

idag är det söndag och det är lite deprimerande för då är det skola imorgon igen, bläää.
idag kommer det nog inte hända så värst mycket. ska städa på mitt rum och göra lite svenska. kanske skriva ett författararbete på engelska om jag hinner.

var inne på nelly.com igår och hittade massor av fina fina grejor som jag vill ha till sommaren.

 den här fina bodyn kommer från American apperal och kostar 219 kr
dessa helfräsiga converse skorna kostar 1299 kr
den här lilla klänningen/linnet kommer från costumized och kan bli ditt för bara 199 kr
denna underbara klänning  från day blir perfa på playan i sommar, 999 kr får man betala för den
ohh har ni någonsin sett en sån fin kjol, åhh vad jag vill ha den. fornarina 859 kr.
hel fräsig väska från french connection 619kr
fräck t-shirt från harley 429kr
tre kvarts jeans från killah 899 kr
paul frank tröja 399 kr
och det här linnet från svea i en jätte mysig röd färg, kostar 229 kr.

det var allt just nu, skrivwer lite senare igen, pusshej!
//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0