3 maj

okej  vet att jag inte har skivit på ett par dagar men jag har faktiskt varit ganska pckuperad mestadels av tiden.

i tordags var jag ju hos min farmor i malmö och igår var detfullt upp, verkligen. dagen började med en asntälningsinterviev som jag tyckte gick väldigt bra. förhoppningsvis får jag jobb till sommaren som personlig assistent. mucho ståler betyde det. och jag behöver det haha.  efterdet tog jag på mig att gå och pantalite flaskor och att återvinna massa grejor på en återvinningsstation. inte så roligt, när jag kom hem var ajg snäll till mamma och tvättade alla fönster. sen satte jag mig i badet för !!!

whoo hold that thougt nu ska jag och papa a en sväng på motorcykeln haha första turen detta året. förtsätter när jag kommer tillbaka haha

pusshej!
//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0