1 maj

dag är det då maj och fruktansvärt dåligt väder.

haha så typiskt.då man äntligen börjar känna att vår solen tar lite så kommer regnet.

åkte in till malmö idag och hälsade på min kära farmor som har brutit benet på två ställen. men hon var lika glad för det. jag körde hela vägen. när vi kom hem igen åkte vi och handlade sen lagade pappa och jag skiit god mat.

sen har det faktiskt inte hänt så mycket mer idag, imorgon ska jag på en anställningsinterviev, upp dateringom hur det går följer. efter det bär det av till malmö igen men denna gången med tåg. ska käka lite mat med min E och eftersom vi tyckte atta alla restauranger här i ystad är så tråkiga tänkte vi att vi skulle pröva lyckan i malmö istället.

nu ska jag snart gå och lägga mig. lång dag imorgon, mamma kör mig till anstälningsintervieven (so m hon för övrigt har ordnat till mig, snällt!) kolckan 09,00 så det blir till att gå upp tidigt!!

pusshej kära läsare!
//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0