i'm back

hej på er! kom hem från jobbet vid åtta och hade förväntat mig ett tomt hus men nej, min föräldrar som skulle vara på fest hade åkt hem för min mamma mådde dåligt. men det gjorde inte så mycket för då slapp jag laga mat, pappa hade beställt pizza, köpt godis och hyrt film (skiit bra för någon som vill gå ner 5kg haha). jaja det var gott. vi kolla på en film som hette shoot them up eller något sånt. jag vte inte riktigt vad jag tyckte. huvudpersonen åt morötter hela tiden, det var en aning psykande. men men. gillar man action så ska man absolut se den.

imorgon är det söndag och då är jag helt ledig, ska bli skönt. har bestämt mig för att ha värsta slappedagen, förutom då jag ska till gymmet, då ska jag svettas lite. men när det är färdigt så kan jag ta det riktig lugnt med gott samvete.

jaja nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag gå och lägga mej.

innan jag loggar ut ville jag bara visa er dena fina hallonröda boddyn (ja, det är en boddy suit) som kommer att finnas i min gaderob inom kort. värst häliga färgen och den kostar bara 129kr!!
image2

mer uppdateringar imorgon hej då //Zeto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0