god morgon!

tjohej på er!
har precis vaknat, eller nej det har jag inte vaknade för en timme sedan och har till och med hunnit duscha och äta frukost. sommaren börjar närma sig och därför har jag självklart susat runt på olika sidor här på nätet och letat efter sommarkläder. så nu ska jag presentera min lista över sommar måsten!

SOMMAR MÅSTEN

1.
gå ner typ 5-7 kg och bli löjligt brun
2. mörka stuprörsjeans
3. svarta eller mörka jeans shorts
4. mörkj jeanskjol
5. kortärmad rutig skjorta
6. kortärmad stickad gräddvit oversized kofta
7. röd hoodtröja med zipper
8. svart hoodtröja med zipper
9. svart tunnstickad långärmad tröja
10. lila linne
11. brunt linne
12. vitt oversized linne
13. svart oversized linne
14. grå tröja ed trekvartsärm
15. röd och vit randig kofta
16. marinblå vårjacka
17. låga vita converse
18. låga svarta converse
19. låga blå converse
20. vans
21. svarta flats
22. svarta filppflopps
23. helsvart dataväska
24. svarta Ray-Ban Wayfares
25. armband i massor
26. fin fina halsband
27. guldörhängen
28. helsvart trekanstbikini och hipsters
29. marinblå trekantsbikini och hipsters
30. to be continued. . . . . . .

det här kommer bli ruggit dyrt kom jag på nu och det värsta är att lista blir bara längre och längre hela tiden haha, jaja få tjata lite på mammsi när vi åker till malmö nästa gång.

nu ska jag och jobba, har en snäll pappa som kör mig dit så jag slipper cykla i alla uppförsbackarna, anyway hör av mig lite senare ikväll och berättar hur det gick.
peace out//Zeto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0