valborg

jaha då ahr april 08 kommit till ett slut, min valbörg har varit jätte trvlig, kort mne trevlig. skulle egntligen hemm till en av min klasskompisar, men han bor mitt ute i ingenstans så jag kände att jag inte riktigt pallade det. att sova borta efter fest är bland det värsta jag vet. istället firade jag nere i småbåtshamnen med ett par nära vänner, vi grillade och spelade kubb, pimpla vin och annat. hade jätte trevligt. när et blev mörkt drog vi oss bort till stranden för att titta på ett bål. efter der så gick vi hem och nu sitter jag här igen. är fruktansvärt trött. sov inte särskilt mycket i natt så jag ahr en del sömn att ta igen. i morgon är det mej och maj har varit efterlängtad. min framor hete maj för er som är intresserade av att veta det och i morgon har hon namsndag.

fick ledigt från skolan resten av veckan!! tacl för det kära rektor. ska bli sköönt för jag behöve all tid jag kan få till matten. nationella på torsdag nästa vecka och jag kan ingenting :( men mne det ska vi förhoppningsvis ändra på det här 4 dagarna.

nu ska jag klä på mig en pyjamas och krypa ner under mitt varma täcke och läsa, även om det är maj månad om 28 min så är det fortfarande fruktansvärt kyligt på kvällarna.

pusshej//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0