trött som en ..... jag vet inte!

usc usch usch jag är så fruktansvärt trött för tillfället men tvingar mej själv till att vara vken en stund till. dels för att klockan bara är typ kvart över åtta och dels för att jag vill se pretty woman på tv ikväll. åhhh jag bara älskar den filmen!! så gullig. detta är definitivt en film som jag skulle kunna se om och om igen.

idag har det inte hänt så mycket, har jobba hela dagen igen. som jag nämnde igår bara det av till vårsimiaden i kristianstad idag med mina simmare, det gick jätte bra för dem. alla de som simade idag kommer att få tävla i finalen lite senare denna månad. hahah jag är så stolt som tränare!!!

imorgon är det skola igen och nationella prov förhoppningsvis får jag lite tid till på mig så att jag kan förbereda mig riktigt ordentligt. jag var ju sjuk halva förra veckan så jag har inte haft några papper med mig hem och har därför inte kunnat förbereda mig lika mycket so de andra i min klass :( men men det går nog bra iallafall. nu ska jag gå en runda med hunden sen är det som sagt pretty woman som gäller för resten av kvällen.

pusshej//Zeto.image97

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ha en bra kväll:)

2008-04-20 @ 20:51:30
URL: http://willarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0