torsdag

hej hej!
som jga sa igår så skulle jag ha gjort ett psykologi prov idag, plugga in hälften igår och skulle gjort resten ida men jag försov mej. började klockan 11 och jag vaknade 10,15. haha sånt shiit men nästa vecka måste jag gå på min lärares studiepass och göra provet.

hmm idag har det varit en lugn dag. som sagt vaknade och kände mig utvilad för första gången på länge. började som sagt klockan 11. och hade lektion i en timme, veckans roligaste lektion till och med. efter det åkte jag hem till min mormor som lagade lunch till mej, stuvade makaroner med falukorv, fast jag åt bara makaroner. mums var det sen spelade vi lite kort sen åkte jag hem för at gå på en körlektion. och nu sitter jag här, borde räkna matte eftersom jag har prov i morgon, men ska snart i väg till körskolan igen för att ha teorilektion. så jag tyckte inte det varlönt att börja. kollar på gilmore girls istället.

hmm ikväll blir det iallafall massor av matte tal, och om jag känner att jag inte kan detså får jag väl prata med min lärare om det.

förövrigt så kommerdet bli en väldigt mysig helg. Imorgon åker jag till Kristianstad för att hälsa på min syster, vi ska se Tarzan -The Musical. ska bli jätte roligt. biljetterna var min födelsedags present till henne. i alla fall, jag stannar över natten, åker hem på lördagen. och när jag kommer hem så åker mina päron till öland för att tävla med vår hud i jakt. dom stannar där hela helgen. så jag ska avra ensam hemma, ska bli så skönt, senare på lördagkvällen kommer et par kompisar hem till meg och käkar lite, sen blir det nog en sväng inom på UG för att lyssna på ett par kompisar som spelar, sen hem igen och kolla på film eller nåt. ska bli jätte kul. träffa ju nästan aldrig dem längre nu när jag bytt klass.

anyway nu ska jag kolla klart på GG sen ska jag bort till skolan och hämta mattestenciler, sen till körskolan. vi hörs!!
Peace out
//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0