tisdag

phuuuh!! en tisdag är avklarad och mycket har hunnits med. jag har haft ensamble och kör, sen håla itre timmar då jag hade tänkt läsa klart en danskabok men när jag hade läst halva boken kom min kompis och sa du vet att det är en norsk bok du läser?

whooot sa jag!!
hur dum får man lov att bli? hmm ungefär så dum som jag, kan inte ens skilja mellan danska och norska. men men min lärare sa att jag skulle få lite extra tid tills jag hade hunnit läsa en bok till så det ornade sig. när ajg kom hem käkade jag lite, sen avr det jobb som gällde efter det vr jag fruktansvärt duktig och åkte till gymmet. sen cyklade jag ca en timme i det härliga vårvädret och nu sitter jag här.

ska snart gå och ta ett bad, läsa lite i min bok. efter det är det psykologi och svenska som gäller, jag år nog sitta uppe enstund med allt detta. men mne så blir det när man skjuter på saker och ting.

imorgon är det valborg och kvällen kommer spenderas i småbåtshamnen med kära vänner och en bärbar grill!!!

hur ska ni fira?

anyway, ni får ha det så bra kära läsare!
pusshej//Zeto.
image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0