time for bed!!

dagen har varit riktigt chill, inga lektioner inga läxor ingenting. okej egentligen har jag typ tusen läxor men jag orkar bara inte föra dem, palar verkligen inte. får väl sitta i helgen.
anyway var på gymmet idag, skönt att få svettas lite. men nu har jag fruktasnvärt ont i min lårmuskel, tror jag har sträkt den lite. jaja det går över.
imorgon har vi temadag i skolan. sund livstil är det som gäller. börjar en halvtimme senare än vanligt villket betyder lite sovmorgon men jag slutar också en halvtimme senare villket inte är lika roligt. men dagen kommer nog blir rätt så lugn i vanliga fall är fredagar värsta stress dagen för mig, har lektion på lektion på lektion typ bara fem minuters paus mellan varje och en halvtimmes lunch.
imorgon är det två föreläsningar vi ska lyssna på, sen kommer vi säkert få diskutera lite i grupp. ett föredrag handlar om alkohol och bilkörning, och det andra är en tjej som ska berätta om hennes ätstörning eller nåt sådant, ska bli jätte intressant.

idag kom min syster hem och som jag tidigare berättat så hade hon med sig katten från helvetet aka konrad.
var kul att träffa henne. har inte setts på hur länge som helst nu. hon hade med sig en liten present till mig, en sån här fin tröja från lindex, 129 kr kostade den.
image8
bra nästa helg ska min föräldrar till öland för att tävla med vår hund, då ska jag övertyga min syster om att hon ska komma hit så att vi kan ta bilen till malmö eller lund eller nåt så att jag kan köpa alla de grejer som jag har så stort sug efter till exempel den hallonröda boddyn från gina. åhh vad jag vill ha den. sen är det ju alla grejerna från min "sommar måsten" lista. men det fårn nog vänta tills jag har fått min lön.

jaja nu ska jag kolla lite på tv, sen ska jag gå och lägga mig och ha dåligt samvete över att jag inte har gjort min svenska frankensteinanalys idag, min svenska lärare kommer blir jätte tjurig men jag orkar inte bry mig.
okey then bye bye, Peace out
//Zeto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0