tarzan ikväll

hej hej!!
ska snart ta bussen till kristianstad för att se musikalen tarzan med min syster yster, innan dess ska vi käka lite snabbt bara, ok jag måste hinna med ruggigt mycket innan jag ska ta mig till busshålplatsen, usch usch, sen vet jag inte om jag ska åka hem igen ikväll eller om jag ska stanna i kristianstad, har lite beslutsångest, sov ingenting inatt eftersom jag pluggade matte till provet som vi hade idag, som faktiskt nog gick bättre än förväntat. anyway saknar min säng och vill sova i den inatt, men det är ju skiit läskigt att åka buss mitt i natte själv, jag får höra med mina päron vad de tycker. ja nu så ska jag som sagt gå och och städa och packa innan mamma kommer hem och får se hur mitt rum har sett ut nu när hon varit borta. hahaha
anyway hör av mig igen lite senare och berättar hur musikalen var, vi hörs!
peace out

//Zeto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0