sondag = slappedag

idag har jag verklige inte gort någonting, och det har varitså j*vla skönt!!

ville egntligen in till malmö idag men det får bli nästa helg istället, så vida jag inte ska jobba då.

imrgon är det måndag och då är det nationella prov i engelska B kursen, är inte särskilt nervös för det. Engelska är mitt bästa ämne i skolan så det ska og inte bli några problem.

imrgon ska jag även spela och eter det ska jag inet göra någonting,

om det är fint väder så kanske jag lägger mig i den underbart varma vårsolen en stund.

nu ska jag läsa lite, sen ska jag se om det finns något roligt på tv ikväll, annars lir det väl ännu en kväll framför laptopen.

pusshej alla kär läsare!
//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0