sjukhuset nästa

jaha eftersom min halssjuka eller vad man nu ska kalla det oc feber inte försvinner så blir det ingen skola imorgon, istället kommer jag få sitta här hemma oc vänta i telefonkö,samtidigt som jag hoppas på att de kanske har en tid för mig på sjukhuset så att jag kan bli undersökt och få reda på vad det är. nu har ju jag ioch för sig redan gissat på halsfluss efter som en av min nära kompisar fick det i onsdags och hon käkar för illfället antibiotika. skojigt värre, . . . .  nej tror inte det. dessutom har jag valt smsta möjliga tiden att bli sjuk på, idag skulle ajg ha haft en engelska redovisning i fem minuter, imorgon är det danska prov och på onsdag ska jag ha den muntliga delen i svenska på de nationella proven. men men, shit happens, right?

anyway nhu ska jga kolla klart på kalenderflickorna som går på kanal nio, sen ska jag gå och lägga mig.

hörs imorgon!
peace out!
//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0