shopping!!

igår när jag kom hem från skolan låg där ett jätte stort kuvert adresserat ill mig. innuti kuvertet låg där ett litet paket med et presentkort på 500kr på åhlens.
det var från min fabror, det var en god jul/ gott nytt år/ god fortsättning/ glad påsk present. haha så random!!
iallafall så åkte jag då till åhlens idag och jittade faktiskt lite grejor.

den här gröna koftan som kostade 299 kr


den här mascaran, har aldrig testat den innan men jag tyckte färgen var så fräsig så jag var tvungen att ha den.
Hur som helst den kostade 135 kr


sen köpte jag dessa pennorna också, de bästa färgpennor som finns, tyvärr så är de rätt dyra, 12 kr styck men jag hittade dessa i ett paket som kostade 145kr


nu fick jag lägga till ca 80 kr pga åpennorna, men det var det värt.

så nu måste jag verkligen räkna lite!!
vi hörs imorgon, då blir det en llten recention av tarzan musikalen!!

peace out!!
//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0