psykologi

sitter här just nu och filosofrear lite grand, har precis kommit hem från simmet. sitter just nu och ska fylla i en ansöka till ett jobb i sommar, sen ska jga börja plugga kemi. ska göra ett prov imorgon som jag ahr skjutit upp i typ tio veckor nu. tänkte att det är väl bäst om jag tar hand om det nu så att det inte kommer upp på utvecklings samtalet i skolan för då blir nog mina föräldrar lite sådär små sura. förövrigt så är det matteprov på fredag och jag kan ingenting, ska försöka att lära mig det imorgon annar ska jag be min lärare om ag inte kan få lov att göra det lite senare.

anyway är väl lika bra att sätta igång då istället för att bara prata om att göra det. har sovmorgin till elva imorgon så jag kan nog sitta uppe ett tag ikväll. vill verkligen ha mvg på detta provet, vill ha mvg i betyg eftersom jag har valt att fortsätta läsa psykologi B i trean så. jaja nej nu måste jag gå vi hörs

peace out
//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0