peace armband

hejsan svejsan!

just nu är det så att det pågår en tävling där du kan vinna ett sånt här fint armband
image6
om ni vill vara med i tävling så kan ni klicka här för mer instruktioner. > modefeber

min motivering.
Om ni läser mina andra inlägg så ser ni att jag alltid avslutar med Peace out//Zeto. varför gör jag det då? jo för att jag verkligen tror på fred och vill "promota" det. så snälla Cocco.se hjälp mig att skicka ut ett budskap! 
jag har sett dessa armbad på lite olika ställen och tycker att de är helfräsiga. men har aldrig lyckats ta mig själv i kragen och beställta ett. det får väl bli min sista utväg om jag inte lyckas få ett här. anyway skulle bli så glad så glad så glad om jag var en av de lyckliga vinnarna!! så snälla snälla snälla!! ge mig ett armband.


observera nu hur jag skriver haha!!
Peace out!
//zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0