På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest!

ja ha då var det lördag igen, sköönt. jag trodde faktiskt att jag kulle få lite ledig idag men så kom jag på att jag måste nog till jobbet idag i allafall. det är så at jag har inte informerat om att det är tävling där idag. så därför blir det ingen träning. så om det nu mot förmodan skulle komma någon så måste jag göra dem besvikna genom att säga, nej tyvärr det blir inget idag. ruggit irriterad är jag på migsjälv efter som jag hade sett fram emot en helg då jag inte behövde göra ett skiit. jaja

igår var det kalas, som inte varsådär in i hoppsans kul. idag ska vi ha gäster, eler mina päron ska ha gäster och jag blir tvungen att stanna hemma så vida ingen av min vänner ringer och säger "nu är et fest!".
tveksamt. . . . . . . .
jaja. ska nog åka och träna idag om jga hinne, och tar det för långt tid på simhallen så får jag göra det imorgon istället. var faktiskt jätte skönt att komma igång igen nä jag var på natilus här om dagen.

jaja nog om mitt deprimerande liv, tänkte ju faktiskt att ajg skulle tippsa om de här fin fina grejorna som jag har hittat på ikea som förhoppningsis kommer att infinna sig i mitt rum så fort jag har fått lön.

det första är den här spegeln som kostar 189 kr.
image11
jag vet att den är har funnist hur länge som helst på ikea men nu när jag har tapetserat om på mitt rum så skulle den passa in perfekt.

det andra är ett sånt här träd som kostar 59kr. jag tycker det är helfestligt, man kan typ hänga smycken och annat i det.
image12

och det trdeje är de här über söta trä dockorna/figurerna, man köper dem i set om fem och de kostar 149kr.
image13

här är länken där jag hittade allt ikea.se, vill ni inte gå in på hemsidan så kan ni ju alltid åka till ett av varuhusen.

det var allt för nu, men vi hörs lite senare.
Peace out
//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0