ohhh

har håla i tre timmar nu, börjar klockan tre igen och har en enda danska lektion, och det gör mig inte någoting för danska är vanligtvis väldigt roligt.

är för tillfället hemma och ska snart ta en lång runda med hunden, det är fördelen med att bo nära skolan. man kan gå hem precis när man kännerför det och slippe spendera alla tråkiga håltimmar där samtidigt som man inte gör någonting.

ikväll blir det texläsning till nationella proven som vi ska ha imorgonbitt klockan 0800-1300
efter det är vi lediga. ska även plugga lite danksa och lite psykologi till de proven som jag sak ha på torsdag.

om jag hinner ska jga även hämt min klänning idag, med etkan bli lite stressigt eftersom jag jobbar till klockan 7, men annars får väl det bli imorgon då jag har hela eftermiddagen på mig.

så nu ska jag gå!! skriver lite senare igen
pusshej//Zeto.

image100

Kommentarer
Postat av: hanna

Helt underbart :)

2008-04-22 @ 14:31:12
URL: http://klubbland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0