new phone

jo det är så att jag har funderat på att köpa en ny telefon har just nu den här sony eriksson w550i


men jag börjar bli lite trött på den, har därför funderat på att köpa en blackberry, den är lite mer avancerad och har lite mer funktioner, den är lite mer som en palm pilot.


men idag när jag surfade runt lite så httade jag de här, och blev lite småkär i dem. och nu kna jag inte riktigt bestämma mig. denn här palm tro 680 är också typ en palm pilot men funkar även som telefon. den här var ju kanske lite roligare eftersom den finns i lite fler färger, dessutom är den billigare, men jag vet inte riktigt!!!


åhh jag ahr så beslutsångest!!
vad tycker ni? lämna gärna en komentar!

pusshej//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0