nervös

nu börjar jag bli nervös för nationella imorgon, ohhh tänk om det inte går bra. hjälp hjälp hjälp!!
nej så får man ine tänka, att skriva är jag ju faktiskt ganska bra på.

för övrigt har jag precis övningskört, och det gick bättre än förra gången men det var kallt som F.A.N!
vi körde nercabbat hahaha i mitten av april, ingen bra ide kan jag ta oc berätta för er som har funderat på att göra det!!

ska snart gå och ta ett bad och läsa lite för att försöka tänka på något annat än nationella!!

usch usch usch det enda som är bra med det är att vi är ldeiga resten av dagen så istället för att sluta klockan halv fem, slutar jag klockan 13,00.

men sen blir det plugg till både danska och psykologi!!

det var allt för nu!! ni får ha det så bra kära läsare
pusshej//Zeto.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack tack :)

2008-04-22 @ 22:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0