nationella

idag avr det nationella i engelska B för alla tvåor här i landet, vetinte riktigt hur det gick. som jag sa igår är ju engeska ett av min bättre ämnen i skolan, men riktigt säkwr kan man ju aldrig vara.

äment var i ala fall bra och det var lätt at ha en åsikt.

när nationella var klart blev vi lediga från vå vanliga engelska lektion och efter det var det bara två lektioner till. slutade vid tolv och eftersom vädret var så härligt gick jag hem och gjorde änn en smothie. mums!!!
jag tror jag börjar bli beroende av dem, haha.

nu skajag snart ta hunden på en liten sväng om i densköna vårsolen och jag tror nog at jag ska köpa mig en lite glass med, bara för att vädret är så fint.

kvällen bjuder på lite skolarbete, ska gå igenom en filmanalys med min pappa och skriva ett författararbete till engelskan, imorgon är det förberedelser till mitt muntliga föredrag i svenska (även detta nationella).

sen är det långhelg. wiee men mycket vila blir det inte matte minst två timmar omdagen är det som gäller för nu är det bara en och en halv vecka kvar till nationella.

skriver lite senare idag, då får ni även se bilder på min fin fina kläning som jag äntligen ahr fått hem och dagens outfit.

pusshej!//Zeto.
image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0