nationella

hade nationellt prov i svenska idag, vet inte riktig hur et gick. när jag var klar kändes det bra men ju mer jag tänker på det ju mer osäker blir jag. nu är jag nästan mer nervös än jag var när jag innan jag ahde gjort det.
usch jag hatar verkligen nationella prov. alla sätter sån press på en, somom man inte var stressad nog reda. dessutom blir det tio gånger värre bara för att det är just nationella. men men nu finns det inget jag kan göra åt det. pratade med pappa och han sa att bara jag ahde gjort mitt bäst så kunde jag ine göra mer sen. det har han väl i och för sig rätt i. en sak som är positiv är att nu har jag bara 4 nationella prov kvar. ska bli så jäkla skönt nä allt det här är över.

för er som vill veta det så skiner solen över skåne idag och jag tänkte bjuda min kära moder på en glass i utbyte mot att hon tar med migpå en liten övningskörningsrunda. jag fller ju år den första juni och vill gärna ha mitt körkort den andra. så det är rätt mycket körning framöver som gäller.

ni får ha det så bra kära läsare, skriver lite senare igen.
pusshej//Zeto.
image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0