massa besökare, mne inga komentareer :(

hejsan svejsan!!

nu är det så här .... att när jag är inneoch kollar på statistiken över min blogg så har jag massor av läsare, villekt självklart gör mig väldigt glad, men inte en endaste liten komentar :(

det gör mig lite lessen, självklart ska jag int kräva av er att ni ska komentera det jag skriver men det skulle vara roligt om ni då och då gjore en liten antydning på att ni faktiskt finns. jag vill ju veta vad det är för människor osm läser,om ni har en egenblogg så vill jag jätte gärna titta in där och se vad ni skriver om osv.

skulle var roligt om ni kanske berättade vad ni tycker är bra med bloggen och vad ni tycker är dåligt.

jag vill ha all kritik både positiv och negativ!!

men men nog om det nu, eftersom jag suttit instängd i mitt hus nu i snart 4 dagar så kände jag ett behov av att komma ut lite, även om jga egentligen inte ska avra ute och röra på mig förmycket just nu så tog jag med hunden ner till stranden en liten runda. väl nere på stranden så tänkte jag att jag skulle ha honom löst en liten stund, där var ju inga människor så det är ingen fara tänkte jag. men så fort jag släppt honom stickar han i väg som ett avfyrat skott och stannar inte nä jag ropar på honom. jaag får panik och yrar runt smatidigt som jag ropar och ropar men så äntligen kommer han igen och till och med en liten prsent med sig, ett........ TORSKHUVUD!!!!

fy fasiken vad jag skrek, och den här gången var det inte hunden som sprang iväg från mej utan jag som sprang i väg från hunden, hahaha anyway, här kommer lite bilder från vår trevliga strandpromenad. dockinga bilder på torskhuvudet då det kan vara lite för mycket för känsliga tittare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0