måndag

måndag idag, har varit en lugn dag, tre lekioner imorse och ett studiepass med matte eftersom nationella proven närmar sig tänkte jag att det kundevara bra at riska upp minnet. slutade vid 1. gick hem och tog en cyketur med hunden efter det har jag abra legat ute på vår gård i det strålande solskenet och läst texterna till nationella proven i svenska.

åhh det var så härligt, solen värmde för förförsta gången på hur länge som helst och jag blir bara ännu gladare då det kommer ett brev i brevlådan som säger att jag kan gå och hämta min klänning på posten.

för övrigt har jag redan fått tusen nya fräknar efter bara en enda eftermiddag i solen, inte så roligt :( men men det är smällar man får ta och jag vill ju inte glaka på det vackra vädret.

ska snart gå en promenad med min mamma och hunden. sen ska jag nog ta ett bubelbad och läsa lite ur min bok!!

pusshej//Zeto.

image99

Kommentarer
Postat av: hanna

Någon dag kommer du att inse att du visst då tycker om dina fräknar. Det gjorde jag tillslut, fast det tog 17 år. :)
(Hanna som nämndes och var på bild på playnominds blogg.)

2008-04-21 @ 19:12:07
URL: http://klubbland.blogg.se
Postat av: Hanna

Samma här, jag hatade dem när jag var liten. Men nu när jag tänker efter, tänk vad tråkigt det hade varit utan dem. Det gör ansiktet mer levande.

2008-04-21 @ 19:26:08
URL: http://klubbland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0