Lördag

på torsdag ät det ärtsoppa på lördag är det fest. . . .  ja inte för mej ialla fall. har varit en helt vanlig lördag, för en gångs skull var det ingen simtävling så jag fick lov att ha sovmorgon och hade tänkt att jag skulle sova länge länge men då vaknar jag narturligtvis klockan 09,15 och är hur pigg somhelst. typiskt mej. Försökte somna om men det gick inte så jag gick upp och gjorde och käka lite fruktsallad. mumsigt värre!

efter det var det, åkte jag och min päron till tomelilla. pappsi hade fått för sig att han beövde en ny skjorta till festen ikväll, så han köpte en helblå skjorta fast att han redan har cirkus tusen likadana. efter det körde jag hem det gick bra ända tills vi kom fram i lilla ystad då fick jag damp på bilen för den ville inte som jag ville. det hela slutade med att jag blev så arg att ajg hoppade ur bilen och gick hem, (ca en halv mil) haha så typiskt mig! går det inte direkt blir jag asförbanad.

jaja när jag kom hem var klockan jätte mycket så jag fick nästa gå till jobbet direkt. när jag kom hem var mina föräldrar borta, bara hunden och katerna hemma, lagade lite mat och hyrde en film, filckan i källaren. vad ni än gör så hyr inte den, var asdålig. slöseri med pengar. skulle vara en skräck film men det var ju inte lskigt överhuvudtaget bra konstigt. anyway sitter här nu, skaoch gör inte särskilt mycket, borde städa mitt rum för det ser ut som ett tredje världskrig har brutit ut här men jag pallar inte.

pusshej//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0