kort dag

idag var det värdens jobbigaste, har nog inte varit så trött på morgonen sen. . .  ja jag vet inte när jag senast var så trött som jag var imorse. kändes som om min ögon var fast limmade, kunde knappt öppna dem. men när klockan ringde 09,00 så hade jag inget val hade tryckt på snoze knappen i över två timmar. men eftersom jag började klockan 09,30 så var jag tvungen att hasa mig upp ur sängen och skutta ner i min kläder. usch usc usch. jaja som sagt dagen var ju inte så lång bara tre lektioner, slutade 11,50. sen skulle jag spelat men jag orkade inte så jag ringde och sa att jag var sjuk.

om ni undrar hur det gick med min svenska frankenstein analys så kanjag ta och berätta för er att jag har inte börjat än. just nu är jag bara så fruktansvärt skoltrött. har nog aldrig haft så här mycket att göra men jag pallar bara inte sätta mig ner. så istället för att skriva läste jag klart boken som jag fastnade i igår. Zebraflickan hette den. skriven av sofia åkerman och hon var på min skola för några dagar sedan och föreläste om sitt liv med ätstörningar och självdestruktivt beteende. boken var rätt så bra. jag är i vanliga fall väldigt käsen när det gäller böcker men kan faktiskt nog rekomendera denna.

på fredag är det matte prov och jag fruktar för mitt första IG under hela min skoltid. pratade lite med pappa om min matte/svenska lärare idag och han sa att han skulle prata med ett par personer på skolan. jag har alltid varit jätte duktig på matte, som liten var jag alltid först klar och hade allti bäst resultat på alla matte läxor och annat och  höstadiet gic jag i den bästa mattegruppen, fick mvg i betyg, i etta på gymnasiet, fick jag mgv i matte A. mn nu i matte B ligger jag på G, i och för sig ett stadigt G men i allafall. för mig är ett G som ett IG klarar inte av, skulle känna mig jätte dum om jag skulle få G i betyg. nej vet ni vad det skulle jag inte acceptera, kommer nu börja om på nytt om det blir så.

jaja nu ska jag inte tänka mer på det. ska snart gå och lägga mig.
börjar 09,15 imorgon så jag behöver inte gå upp förän klockan 08,00 typ. jobb imorgon kväll. och antagligen lite övningskörning, anyway skriver självklart om allt som händer imorgon. haha

ha det bra, peace out
//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0