kitson!!

Kiston är en 6 år gammal butik som ligger på Robertson Boulevard i Los Angeles. där inne kan man hitta typ allt från heminredning till sky höga stilletoklackar och barnleksaker.  Igår kväll var jag iallafall inne på deras hemsida www.shopkitson.com och där hittade jag massor av fin fina grejor som jag tänkte visa för er nu. det mesta är märkes grejor, och kostar därför lite mer än vad det gör på till exempel urbanoutfitters som jag visade grejor från igår. Men, hur som helst här kommer 25 tips om fina grjor som jag absolut skulle kunna tänka mej att betala för.

1: Kooba - Neon Bennie Clutch 295$
2: Stella McCartney - Bunny Rucksack 120$
3: Missoni - Variante Ballerina Flat 395$
4: Paris Hilton - Pink Savor Flat 70$
5: Nando Muzi - Pink Open Toe Slingback Heel 395$
6: Oh Deer! - Black/Yellow Taffy Heel 150$
7: Oh Deer! - Woman's Black Cork and Bone PB & J Heel 120$
8: Marc Jacobs - Cream Buckle Heel 398$
9: Report Signature - Purple Celine Heel 148$
10: Mystique - Black Patent Studded Gladiator Sandals 125$
11: Michael Kors - Blue Jessie Triangle Sandal 115$
12: Converse - Gold Metallic All Stars 72$
13: Andrew Hamilton Crawford - Gold Pill Necklace 58$
14: Marc Jacobs - Globe Necklace Watch 125$
15: Marc By Marc Jacobs - Black Mouse Watch Necklace 150$
16: Root'd In Style - Sterling Silver Cities Necklace 195$
17: Marc By Marc Jacobs - Orange Pendant Watch 150$
18: Marc By Marc Jacobs - Cherry Bauble Watch Necklace 150$
19: Nior - Large Gold Multi Colored Cristal Ring 145$
20: Yosca - Zig Zag Bracelet 148$
21: Ettika - Leather Peace Bracelet 58$
22. Ettika - Gold Hamsa Chain Bracelet 68$
23: France Luxe Dog Shaped Hair Clips 12$
24: Junk Food - Black Studded Stones UK Tour Tee 24$
25: Kitson LA - Sequined Band Pillow 39.99$

Det var de grejorna som jag hittade och somjag tyckte var hel fräsiga!! Hoppas att ni hittade något som ni tyckte var fint eller häftigt, lämna då gärna en komentar om vad det var!!

det var allt jag hade att skriva om just nu, hör av mig igen lite senare!
pusshej //Zeto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0