jobb, jobb, jobb

idag har jag jobb jobb jobbat hela dagen lång, gick upp it ottan för att vara på samlingsplatsen klockan 07,00. därefter bar det i väg mot trelleborgs simhall. för er som inte vet det så är jag simtränare och i mtt jobb ingår det att åka på tävling med mina simare på helgerna. denna helgen är det vårsimiaden villket faktiskt nog är en ganska rolig tävling, men en hel dag i en varm simhall tär på krafterna, speciellt när man dessutom har 10 ungar att hålla koll på.

men men, självklar får man ju en lunch paus mitt i allt ihop och då passade jag och min kompis som också är simtränare på att gå en sväng i staden, vi gick in på gina och där mitt bland alla färgsprakande plagg hängde min hallonröda boddy! ohhh jag blev så glad, jag tog den direkt och sa till min vän att den skulle jag ha, hittade ävn en klänningaktig grej typ halva svart och halva vit. men jag ville bara ha den svarta delen så jag köpte den där klänningen men när jag kom hem gjorde jag om den till en kjol genom att klippa av överdelen, jag tyckte faktiskt att det blev ganska snyggt.



jaja har kan ni alla fall se dagens inköp om mina beskrivningar inte var tillräckliga!! (vilket de nog inte var, haha jag är superdålig på att förklara!)

det var allt för nu, imorgon väntar ännu en dag i en simhall men denna gången är det kristianstad som jag kommer befinna mig i. 
skriver nog inte mer ikväll, mne imorgon!

pusshej//Zeto. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0