japphapp

då var det söndag igen. jag hatar verkligen söndagar, värsta deprimerande dagen, för man vet  att imrgon är det måndag igen. till och med namnet söndag är deprimernade. anyway, dagen tillägnas läxor. jag har en viss tendens att skjuta upp skolarbetet så länge som det bara går, så idag måste jag förbereda ett 5 minuter långt föredrag på engelska som ska redovisas imorgon, och så måste jag skriva min analys av frankenstein filmen till svenskan som också ska vara inlämnad imorgon. bläää och det värsta är att jag har inte ens börjat än. och kommer antagligen inte heller göra det för än klockan är typ nio ikväll eller något sådant. jaja texten kan jag ju faktiskt skriva imorgon eftermiddag. slutar klockan tolv i skolan och deadlinen är inte förän klockan 23,59 haha så får det nog bli. jaja nu ska jag gå fortsätta läsa mi bok som jag fastnat i, det är den som håller mig borta från läxorna haha skriver nog ligen lite senare i eftermiddag pusshej.

peace out 
//Zeto. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0