inga lektioner

idag är det torsdag och jag skulle ha haft gmu (gehör och musi lära) idag men vår lärare hade slagit ut en it av sin tand så han skulle till tandläkaren. därför blev det ingen lektion. istället satte jag mig ner med R och vi pluggade danska, tydligen skulle även han ha det provet idag, efter ett tag kom även O och när klockan blev 12,40 tog vi oss ner till danskan för att gra provet som jag skulle ha gjort när jag var sjuk. jag tyckte att et gick rätt bra. hoppas på ett mvg nu!!!

har övningskört även idag och när jag kom hem efter det så hade min kära moder gått och hämtat ut min kläning!!!
åhh den var jätte fin men tyvärr lite stor :(  ska ta säkerhetsnålar och göra den lite kortare men inte nu, kan göra det sen när det blir dags att använda den., vilket antagligen blir runt studenten, skolavsltningar och massa annat.

sitter just nu och löser korsord, haha så random!! ska snart faktiskt gå en runda med hunden!!
sen är det sängen som gäller, börjar klockan 0800 imorgon och har en fullspäckad dag framför mig.

pusshej kära läsare!
//Zeto.

Kommentarer
Postat av: Madde

HEJ, gå in på min blogg om du vill hissa eller dissa.

2008-04-24 @ 21:11:11
URL: http://shmadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0