inga lektioner

hejsan på er allihopa.
började skolan klockan 11,00 kom dit typ prick. då kommer min lärare oc säger"nej tyvärr, ingen lektion idag."
jag fick lie damp eftersom det var min enda lektion på hela dagen. men men stnannade kvar i skolan ett tag och hade faktiskt ganska roligt. skulle egntligen gå på en konsär också nere vid dramasalarna men jag pallade inte åkte hem i stället och nu sitter jag här. ska snart börja skriva min filmanalys på frankenstein. ska försöka bli klar med den idag.

stort plus är att min syster yster kommer hem idag, stort mins är att hon har hennes katt med sig aka monstret. jag är egentligen en riktig kattmänniska men det går inte att gilla hennes K3 (Katastrof Katten Konrad).

jaja nu måste jag nog sätta fart om jag ska hinna bli klar i tid med min analys, tittar in lite senare i eftermiddag efter att jag har övningskört lite med mamma,

peace out
//Zeto.

image8image9
en liten bild på det lilla monstret, usch jag har verkligen försökt men jag kan inte gilla denn katten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0