hemma igen

hejsan allihopa,
nu är jag hemma igen från min kusin, kan inte påstå at jag hadeså där in i hoppsans roligt, och tyvärr så kunde jag inte ta mig hem heller. elle jo det kunde jag har gjort med då hade jag fått gå i tusen år. jag trodde faktiskt att vi skulle cykla hem men mamma blev sen från jobbet, så vi fic ta bilen upp. (jag körde). när vi kom dit bjöds det på smörgåstårta, mums. det var räkor och lax på, som jag älskar såå mycket (nej jag är inte sarkastisk).
som jag nämnde i det tidigare inlägget så har jag fått tillbaka min kamera nu så här kommer lite bilder på kvällens outfit.

gubb halsband, tildes-50kr på rean
klocka DKNY, cirkus 2000kr på urr och penn
svart oversized t-shirt, 149 kr på H&M
mörka jeans, 399kr H&M

image9image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0