hemma igen från jobbet

tudelo!
nu är jag hemma igen, ganska lugn dag idag på jobet, ungarna var faktiskt rätt snälla till mej idag.
var precis inne på ellos.se och hittade värdens finaste bikini(och billigaste ca:180kr för både över och under del).

image3

fast underdelen skulle varit svart istället, annars var den helt perfekt, egentligen vill jag helst av allt a en marinblå men jag tror inte det finns, har leteat överallt, men denna går hur bra som helst.

anyway vet att jag sa att jag skulle ladda upp bilder på min outfits men jag kom precis på att min kamera ligger i kristianstad hemma hos min syster, så ni får vänta en stund till, kanske hittar en annan kamera som jag kan ha fram tills det att jag får tillbaka min egen.

jaja nu ska jag göra läxor, i'll be in touch!
Peace out //Zeto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0