hejsan på er allihopa!

onsdagar är nog min drygaste dag i skolan på hela veckan, börjar 09,30 (ilket i och för sig är rätt chill) men sen dra helvetet igång, sbenska i en och en halv timme, och lektionen blir ju inte bättre av att jag verkligen hatar min svenska lärare, okej hata var kanse att ta i lite men gillar henne det görjag verkligen inte, hon är ju aldrig nöjd fulkomligt ratar alla min texter, om jag får G i svenska B kommer jag gå och dränka mej eller nåt. jaja moving on. efter svenska är det lunch och studiepass (typ håla) i en och en halv timme. sen är det natur kunskap B i en och en halv timme sen är det håla fram tills 14,50 då idrotten börjar. slutar inte för ärn 16,10. min längsta dag. usch usch usch. och imorgon måste jag nog leta upp min psykologi lärare och göra provet som jag har skjutit upp sen
vecka 5. det börjar ju nästan bli lite pinsamt att jag inte är klar med det ännu. vet inte varför jag oroar mig så mycket. alla sger ju att det var jätte lätt. kanske lite MVG ångest. vill så gärna få det för då kanske det känns lite bättre sen när Bkursen startar,

jaja nog om skolan nu, ska snart gå och packa och sen bär det av till simhallen. dykning ikväll. jag lovar er att ibland känns det som om jag bor där. ner minst 4 besök i veckan med jobb och annat. jaja en liten uppdatering till senare ikväll.

see you later!!
//Zeto.

Kommentarer
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-04-02 @ 17:43:32
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: Tuva

Låter som en jobbig dag hurru... :/

2008-04-02 @ 17:44:43
URL: http://tuvas.webblogg.se
Postat av: zeto

haha tack mandiz!!

2008-04-02 @ 17:47:26
Postat av: beccy

håller med Tuva,
lät som en jobbig dag,P

2008-04-02 @ 18:04:45
URL: http://beccyys.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

hoppas du haft en bra dag

2008-04-02 @ 19:02:59
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: z

jo dagen är en aning jobbig men imorgon har jaga bara en lektion, börjar elva slutar tolv så det jämnar ut sig haha

2008-04-02 @ 22:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0