hej igen

vet att ni säker börja bli lite trötta på mitt tjat om halsont, men jag har inte så mycket annat att skriva om eftersom man inte kan göra så mycket när man är hemma med just halsont. har sittit i telefonkö typ halva dagen. tillslut fick jag en tid kolckan 18,30 på novakliniken. när jag väl kom dit var det ännu mer väntan som gällde. men sen när jag fick hjälp tog det inte mer än en kvart för dem att konstatera att jag har halsfluss. så jag blev hemskickad igen med massor av pencilin och en order om att vila, villket är precis vad jag tänker göra resten av den här veckan.

sitter just nu och kollar på de nya avsnitten av desperate housewieves. som jga har saknat denna humoristiska serie, haha älskar den. när det väl är färdigt ska jag gå och lägga mig igen och sova.. . sova sova sova länge länge länge

skriver lite mer imorgon!! pusshej
//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0